
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLAHİYAT FAKÜLTESİ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ
1 |
Saudi Educational & Psychological Assn
ABDALLAH ZIAD
|
|---|---|
2 |
Arapçayı ikinci dil olarak öğretmek
تعليم اللغة العربية لغة ثانية
ABDALLAH ZIAD
|
3 |
Bağdat Üniversitesi - Eğitim ve Psikolojik Araştırmalar Merkezi Dergisi
ABDALLAH ZIAD
|
4 |
Babil Üniversitesi Beşeri Bilimler Dergisi
ABDALLAH ZIAD
|
5 |
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi 2. Uluslararası Dil ve Edebiyat kongresinde
ABDALLAH ZIAD
|
6 |
Dilbilim, Eğitimbilim ve Ruhbilim Bağlamında Arapça Öğretimi
KIZILKAYA YAKUP,ABDALLAH ZIAD
|
1 |
Örneklem büyüklüğünün soru bankası maddelerinin kategoril madde tepki kuramı modeli kullanılarak derecelendirilmesine etkisi
ABDALLAH ZIAD
|
|---|
1 |
Al-Baath University
araştırma görevlisi
|
|---|
1 |
İlahiyat Akademi Dergisi
Yazar Adı: ABDALLAH ZIAD
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
|---|
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 |
| 2 | 2017-2018 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 |
| 3 | 2014-2015 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 2 |
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | Arapça öğretimi | Arapça | 3 |
| 2 | 2019-2020 | Ölçme ve Değerlendirme | Arapça | 2 |
| 3 | 2019-2020 | Eğitim Sosyolojisi | Arapça | 2 |
| 4 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Arapça | 2 |
| 5 | 2019-2020 | Rehberlik | Arapça | 2 |
| 6 | 2019-2020 | Eğitim Psikolojisi | Arapça | 2 |
| 7 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Arapça | 2 |
| 8 | 2019-2020 | Eğitim Bilimine Giriş | Arapça | 2 |
| 9 | 2018-2019 | Sınıf yönetimi | Arapça | 2 |
| 10 | 2018-2019 | Ölçme ve Değerlendirme | Arapça | 2 |
| 11 | 2018-2019 | Eğitim Sosyolojisi | Arapça | 2 |
| 12 | 2018-2019 | Sınıf yönetimi | Arapça | 2 |
| 13 | 2021-2022 | Hayat Bilgisi Öğretimi / | Arapça | 2 |
| 14 | 2021-2022 | Ölçme ve Değerlendirme | Arapça | 2 |
| 15 | 2021-2022 | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | Arapça | 2 |
| 16 | 2021-2022 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Arapça | 2 |
| 17 | 2021-2022 | Eğtim Bilimine Giriş | Arapça | 2 |
| 18 | 2021-2022 | Öğretmenlik meslek etiği | Arapça | 2 |
| 19 | 2021-2022 | HAZIRLIK | Arapça | 8 |
| 20 | 2021-2022 | Ölçme ve Değerlendirme / FORMASYON ILAHIYAT FAKÜLTESİ | Arapça | 2 |
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2012-2013 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 |
| 2 | 2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 |
| 3 | 2018-2019 | ARAPÇA DİLİ | Arapça | 24 |
| 4 | 2016-2017 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 |
| 5 | 2015-2016 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 |
| 6 | 2014-2015 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 |
| 7 | 2013-2014 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 |
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Devam Ediyor | Çok kategorili madde tepki kuramı modelleri kapsamında bazı puanlama yöntemlerinin parametre tahminlerine etkisi | ZIAD ABDALLAH | Beyan | 2012 |